czwartek

Wpis 11 ( 11.02.14 )

Piszę, bo dzisiaj spotkało mnie wiele niespodzianek. Miłych i nieco gorszych. Między innymi leki działają. Harry lepiej się czuje. Fakt, że jest bardziej otępiały i senny, ale coś za coś, prawda? Ważne, że już się lepiej zachowuje. Jego mama go odwiedziła. Jednak na razie na marne. Nie rozmawiał z nią. Unikał kontaktu wzrokowego. Ale ona przy nim była, bo wie że tego potrzebuje. Że potrzebuje troski i miłości. Wszystko jest takie pomieszane. Harry okłamał ich co do mojej śmierci, a wytwórnia chcąc zrobić o mnie rozgłos powiedziała, że to był wypadek samochodowy. I cały świat myśli, że to wina tego biednego kierowcy. Ludzie zrobią wszystko dla głupiego rozgłosu. Fanki. Wciąż ich tu przybywa. Wciąż się zabijają. Ale niektóre to wytrzymują i przychodzą na mój grób co jest naprawdę miłe. W każdym razie, stworzyły nawet filmik co do mojej śmierci.

Oto film jakby ktoś był ciekawy ------>



Z jednej strony wszystko się poprawia, a z drugiej wszystko się wali. Moja rodzina i znajomi stają już na nogi, ale Harry wciąż nie może. Coraz więcej fanek popełnia samobójstwo. To takie niesprawiedliwe. I jeszcze zasrana wytwórnia, żeruje na naszym nieszczęściu i wyprzedają ostanie rzeczy z naszymi podobiznami. Wprowadzili sporo rzeczy z moją osobą, żeby wyciągnąć z załamanych fanek jak najwięcej kasy. To takie popierdolone! Jak można żerować na czyimś nieszczęściu!? Nigdy tego nie zrozumiem.

5 komentarzy:

  1. Jeszcze ten filmik..no nie .. cudne! ";(

    OdpowiedzUsuń
  2. No weź no ryczę przez ten filmik jakby on był realistyczny, za dużo tych emocji :'( Płaczę jak małe dziecko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Żeby nie było. Nie robiłam tego filmiku, ale tak bardzo mnie natchnął. I dziękuję wam wszystkim z całego serca!

    OdpowiedzUsuń